Wist u dat leden MET een participatie jaarlijks minder speelrecht betalen

Geplaatst: 12-12-2017

De nieuwe leden kunnen sinds een jaar of 5 een keuze maken bij hun lidmaatschap. Men kan een volledig lidmaatschap nemen MET of ZONDER aanschaf van een participatie. Deze participatie kost op dit moment € 1000,00.
Het verschil in jaarlijkse kosten voor het speelrecht bedragen:

• Zo betaalde men namelijk in 2017 voor een volledig lidmaatschap MET participatie €988,- per jaar of €84,50 per maand aan speelrecht.

EN

• Zo betaalde men namelijk in 2017 voor en volledig lidmaatschap ZONDER participatie €1168,- per jaar of €99,50 per maand aan speelrecht.

Dit scheelt dus op jaarbasis in 2017  €180,- aan speelrecht.

Sommige van deze nieuwe leden ZONDER aanschaf van particiaptie, stappen nu tussentijs over. Zij schaffen alsnog een participatie aan i.v.m. het jaarlijkse voordeel op het speelrecht. Na 6 jaar lidmaatschap heeft men immers de kosten van deze participatie er al uit!

Velen leden MET een participatie hebben hun participatie door de jaren heen dus al 'terugverdiend' aan het voordeel dat men heeft op het speelrecht. Echter blijft daarnaast natuurlijk bij deze leden met een participatie, de participatie ook gewoon staan en in hun bezit. Tevens krijgt men de participatie ook 'gewoon' terug aan de hand van het participatiereglement en de wachtlijst voor teruggave van participatie als men ooit stopt. Men krijgt het bedrag dan terug wat men er toentertijd ooit voor heeft betaald.

Hopelijk is dit verschil zo wat duidelijker. Wilt u meer informatie, dan mag hier natuurlijk altijd om gevraagd worden bij de receptie!