Wist je dat (september):

Geplaatst: 06-09-2019

• Woensdag 7 augustus de jaarlijkse KBO Midden-Brabant golfdag weer heeft plaatsgevonden. De wedstrijd zat vol met 96 deelnemers en ook aan de clinic deden 25 mensen mee. Het was weer een super dag!

• De jaarlijkse Midden-Brabant Guest Cup, HET toernooi voor gastspelers van onze baan, eigenlijk woensdag 24 juli zou plaatsvinden, maar omdat het 40 graden was deze wedstrijd is verzet naar woensdag 2 oktober. Kent u nog gastspelers die mee willen doen? Breng ze op de hoogte. Er zijn nog een aantal plaatsen vrij!

• We een nieuw informatie bord bij de tee van hole 4 hebben staan over duurzaam onderhoud. Heeft u het al gezien?

• Donderdag 12 september een bedrijvendag van exploitant is, maar jullie (de leden) kunnen in de ochtend toch nog spelen. Let op: de gehele baan dient om 12:00 uur leeg te zijn. Bij reserveren: Voor 08:00 uur nog 18 holes mogelijk. 9 holes aanklikken tussen 08:00-10:00 uur, na 10:00 uur kan men eventueel nog starten om een paar holes te spelen. Let wel: er worden verschillende foodtrucks en tentjes in de baan opgezet. Hier kunt u dus hinder van ondervinden. In principe zouden we dus de hele dag gesloten zijn, maar in de ochtend spelen met evt. hinder kan dus.

• September altijd een drukke maand is met wedstrijden, vele afrondingen van kampioenschappen, shotgun, ed. Kijk goed in wedstrijdschema en starttijden reserveringssysteem!

• September ook altijd vele extra, grote werkzaamheden gepland staan. Zie o.a. artikel van de greenkeepers in deze nieuwsbrief. Excuses voor het eventuele ongemak. Zie baanstatus op website en de informatie in en rondom het clubhuis.
    Bedankt voor uw begrip.