Win een gratis flight om te vullen met introducees!

Geplaatst: 04-10-2019

Dit kan door een review / beoordeling in te vullen op de website van LeadingCourses!

We krijgen van leden en gasten (greenfeespelers) vaak positieve reacties over de baan. Dat is natuurlijk super. Veel gasten (greenfeespelers) schrijven na hun ronde dan ook een review / beoordeling op https://nl.leadingcourses.com/ . Dit is al bijna 500 keer gebeurd!

Het valt ons echter op dat hier bijna geen één beoordeling over onze baan tussen staat van onze eigen leden: natuurlijk de beste ambassadeurs van onze baan. Naast dat het natuurlijk leuk is om positieve beoordelingen te krijgen, is deze website ook DE 'beoordeel-website' voor golfbanen van de hele wereld. Mede a.d.h.v. deze website worden ook ranglijsten gemaakt.

We staan nu op het prachtige cijfer 7.9, maar het zou natuurlijk mooi zijn als we met alle leden dit cijfer boven de 8.0 kunnen tillen en daarmee ook weer stijgen op de ranglijsten. Daarom doen we een beroep op jullie, als leden, om jullie/onze baan te beoordelen!

Als beloning verloten we in de volgende nieuwsbrief, onder alle leden die een beoordeling hebben geschreven, een gratis flight om te kunnen vullen met introducees.

Stappen:

1. Ga hier naar de website van LeadingCourses en dat is meteen onze 'beoordeel-pagina'
  2. Schrijf een beoordeling (en maak een account aan)!