Welkom nieuwe receptie krachten en marshals, daarnaast een aantal ‘afzwaaiers’: bedankt voor de trouwe diensten!

Geplaatst: 09-03-2018

Tijd geleden hebben wij een oproep geplaatst voor nieuwe receptie krachten voor in het weekend en marshals voor diverse dagen in de week. Hier is tot ons genoegen, voor beide functies, veel en enthousiast op gereageerd!

Receptie:
Met trots stellen wij u daarom onderstaande leden voor die de nieuwe weekendkrachten van de receptie zijn:

• Jane Coehorst, Hetty vd Zwan en Conny van limpt, die een paar maanden terug begonnen zijn en natuurlijk Debbie de laat, al jaren een bekend gezicht.

Van harte welkom, succes en vooral veel plezier!
Daarnaast zullen overige diensten gedraaid worden door andere bekende gezichten als Dirk, Joep en Monique Verheijen.

Hierbij grijpen we ook meteen de mogelijkheid aan om 2 ‘oud’ receptie weekendkrachten te bedanken voor hun receptiewerk. Piet de Boer en Hans Peter Santegoets. Zij waren de afgelopen jaren (Piet zelfs 11 jaar!) diverse weekenddagen de receptie krachten. Hulde en dank!

Marshals:
Met trots stellen wij u ook onderstaande leden voor, die marshaldiensten mee gaan draaien:

• Joep Coehorst, Erik-Jan Blommesteyn en Gerard vd Heijden (uit Haaren)

Ook van harte welkom, succes en vooral veel plezier!
Daarnaast hebben we een team van trouwe en dienstbare marshals waarvan sommige ook al jaren hun steentje bijdragen en mannetje staan als gastheer en marshal in de baan. Ons marshalteam bestaat op dit moment uit de volgende leden:
Kees de Wit, Wim van der Linden, Wim Vennix, Bart Beekmans, Olof Ormeling, Louis Küster, Ton van Hastenberg, Piet Verheijen, Piet de Boer, John van Lint, Chris van Gorp, Ebert van Dun en de 3 hierboven genoemde nieuwe marshals.

Eind 2017 hebben Guus van Damme (na vele jaren), Frank van Bommel en Peter Almoes (na een jaar) afscheid genomen van het marshalschap. Wij danken ook hen voor hun trouwe en behulpzame diensten!