Wanneer mag ik op hole 10 starten + standing?

Geplaatst: 12-09-2017

Dit kan, echter kun je hiervoor niet een vooraf online een startijd reserveren/inboeken. Aan de golfzuil in de entree van het clubhuis kunt u deze starttijd terplekke wel inboeken.

Wanneer (hoelaat) kan ik starten op hole 10 voor een 9 holes ronde?

Dit kan in principe VOOR 9.15 uur of NA 17.00 uur. Tussen deze tijden kan het alleen in overleg via de receptie. U kunt na het inboeken van een starttijd op hole 10, op hole 10 inritsen, rekening houdende met de spelers vanaf hole 9. U start voor hooguit een 9 holes ronde en u hebt GEEN standing. Dus altijd snellere flights achter u doorlaten (of uw bal oprapen en doorlopen naar de volgende hole), die vanaf hole 1 gestart zijn.

Let op: ook bij bijv. een toiletbezoek na hole 9 verliest u in principe standing (bij het spelen van een 18 holes ronde).

Lees anders nog eens het infobord bij de splitsing van het pad bij hole 8 / hole 10 (of hieronder).

Veel golfplezier!