Vriendje voor een tientje, groot succes.

Geplaatst: 27-10-2017

Een recordopbrengst van maar liefst € 1840,-!!

Op zondag 22 november is de benefietwedstrijd “Vriendje voor een tientje” gehouden.

Aanvankelijk stond de teller van het maximum aantal deelnemers op 104, maar door de geweldige animo om mee te doen is de teller op 128 gezet. Dat is zo ongeveer het maximum dat gelijktijdig in de baan kan. Uiteindelijk hadden we 126 deelnemers. Omdat de wedstrijdleiding - daarbij geassisteerd door Chris van Gorp – geweldige prijzen in de aanbieding had, liep de tombola als een trein. Maar liefst 1200 lotjes werden er verkocht.

Hieronder een foto van de winnaar van de hoofdprijs:

Een diner voor 6/8 personen door ons lid Cor Bon aan huis verzorgd en uitgeserveerd.

Ondanks de grote deelname was vrijwel iedereen te spreken over de doorstroming in de baan. En dat beetje regen? Och, een gezellige sfeer en een Schrobbelèèrke in de baan verzacht veel. De wedstrijd werd gewonnen door het team van Corrie Verhoeven en met dezelfde score (67 netto) een tweede plaats voor het team van Pieter Jan Hak.

Mede dank zij het feit dat het bestuur de opbrengsten van de greenfee’s aan het goede doel gaf, werd er een donatie van € 1840,- geschonken aan de stichting Mutoto, die het geld vrijwel zonder strijkstok direct inzet voor kinderen in voormalig Congo.

Voor alle foto's, klik HIER.