Vriendje-voor-een-tientje

Geplaatst: 22-10-2018

“Afgelopen zaterdag 20 oktober hebben 132 personen deelgenomen aan een golftoernooi op Golfbaan Midden-Brabant in Esbeek, georganiseerd rond de gedachte ‘Vriendje voor een Tientje’.

Jan en Els Bols hebben namens de golfvereniging hun schouders onder de organisatie gezet. Niet tevergeefs. Mede door het prachtige herfstweer, beter gezegd na-zomer weer, hebben de deelnemers tussen 13.00 en 18.00 uur genoten van het spel op de golfbaan op Esbeekse grond.”

Zo begint de voorzitter van St. Leergeld, ons lid Henk van de Loo zijn dankwoord in de Hilverbode.

Na afloop van deze in zeer goed tempo verlopen wedstrijd met dubbele bezetting op alle holes kon Jan om 18:30 uur al beginnen aan het overhandigen van een recordbedrag van € 2000 aan Henk.

Daarna volgde de uitslag van de wedstrijd : Het beste van de 33 deelnemende teams bestond uit : Wil van Lipt, Jurgen Schoenmakers, Toine Kokx en Patric Rutten , met een netto score van 67.

Vervolgens als “lest best” een tombola met tientallen prijzen.
Voor de inwendige mens op deze gedenkwaardige 19e hole zorgde, voor misschien wel een van de laatste keren, Joost met zijn crew.

Het bleef nog lang zeer gezellig (voor amateur-fotoreportage klik HIER)

Toen uw reporter om 21:00 uur naar huis ging was de parkeerplaats nog steeds goed gevuld met vele auto’s.

Hopelijk zijn Jan en Els en hun helpers met ondersteuning van het bestuur in staat om volgend jaar weer zo’n succes neer te zetten.