Vriendendag 2018

Geplaatst: 03-08-2018

De Herendag van vrijdag 3 aug 2018, was dit jaar wederom omgedoopt tot een ware Vriendendag.
Onder een strak blauwe hemel en een stralende zon was het bij de start van deze shotgun wedstrijd om 12:15 uur al meteen 34 graden en meer. Al onze gasten voelden zich zeer welkom door de prima ontvangst van de wedstrijdcommissie. Iedereen werd op het hart gedrukt voldoende vocht mee te nemen. Ook heeft de commissie er voor gezorgd dat, bijna :-), alle flights onderweg ruimschoots bijgevuld werden.
Wij werden gedwongen om tot het tandvlees te gaan door onze zeer sterk spelende flight genoten, Kees van Roermund en Jan vd Plas. (Tandvlees is er van gaan terugtrekken)
We waren dan ook zeer verbaasd bij het optellen van alle scores, dat wij met 47 Stableford punten de hoogste score van de dag behaald hadden. Bloemen, bonnen en wijn tot gevolg.
Na enige tijd borrelen had Joost met zijn team een voortreffelijke BBQ voor ons klaar staan.
Hulde voor de commissie en ook hulde voor de 64 spelers van de 66 die de 18 holes onder deze toch wel extreme weersomstandigheden hebben volbracht.
Voor de greenkeepers: iedereen is zeer goed te spreken over onze greens, zelfs nu met de droogte en de gele fairways.
Voor de commissie: Niets veranderen volgend jaar, hooguit de temperatuur.

Met sportieve groeten,

Hans-Peter Santegoets en Wil van Ingen