Voortaan vooraf online starttijden reserveren

Geplaatst: 10-01-2017

In december 2016 heeft een elektronische ledenraadpleging plaatsgevonden over het als pilot ingevoerde nieuwe reserveringssysteem voor speeltijd. Deze pilot liep vanaf september van dat jaar.
Inmiddels hebben tot en met 30 december 324 leden hun stem uitgebracht op de vraag wilt u ja of nee verder met dit nieuwe reserveringssysteem. Van dit aantal hebben 203 leden voor voortzetting van dit nieuwe elektronische systeem gestemd, ofwel 62,65 %. Tegen hebben 121 leden gestemd, hetgeen een percentage vertegenwoordigt van 37,35%.
Deze grote positieve steun voor het nieuwe reserveringssysteem heeft het voor het Bestuur gemakkelijk gemaakt om zich te conformeren aan de uitslag. Vooraf had het Bestuur aangegeven de uitslag te zullen respecteren.
Dit betekent dat gastspelers voortaan ook definitief vooraf een starttijd kunnen resereveren (per telefoon of e-mail).

Op grond van dit alles is besloten om het elektronische reserveringsysteem definitief in te voeren en wel in de vorm van de laatste bijstellingen sinds november. Hierbij zij wel aangetekend dat verdere verfijningen van dit systeem in de toekomst niet zijn uit te sluiten, bijvoorbeeld als daar systeemtechnische of  IT-aanleidingen voor zijn dan wel ervaringsgegevens omtrent werking en gebruik.

Lees hier het protocol (regels) voor reserveren

Lees hier de handleiding (hoe) voor reserveren

Lees hier de handleiding (hoe) voor reserveren als groep leden