Voortaan geen hoofdboeker meer bij reserveren!

Geplaatst: 15-01-2019

Hierover krijgt u dit jaar nog een aantal onderzoekjes/vragen o.a.via het enquête-programma 'Players First'. We gaan o.a. inventariseren wat alle leden vinden van de reserveringsperiode van 3 dagen vooraf.

Een eerste aanpassing is dat per 1 januari j.l. 'de hoofdboeker-functie' is verdwenen.

Nadat een lid (van de flight) een starttijd heeft gereserveerd en alle namen van de deelnemers van die flight heeft ingevuld, kunnen andere leden zichzelf vanuit thuis erbij boeken (of verwijderen).
Dit kon al via de receptie of aan de golfzuil in de entree met uw 'Midden-Brabantpasje'.

Hebt u dus geen starttijd kunnen bemachtigen, maar u wilt toch komen golfen en aansluiten bij een flight waar nog plaats is, dan kunt u dit ook voortaan zelf online regelen. Handig, He!?