Vooraf reserveren voor hole 10

Geplaatst: 06-11-2017

Voorheen kon men op hole 10 alleen een starttijd boeken aan de golfzuil links van de receptie terplaatse op de speeldag zelf. U kunt nu, tijdelijk in deze proefperiode, online vooraf starten op hole 10 reserveren.

Vooraf online reserveren voor een 9 holes ronde voor hole 10 kan voor startttijden van zonsopkomst tot anderhalf uur nadien.

Op de speeldag zelf bevestigd u aan de golfzuil links van de receptie in de entree van het clubhuis deze vooraf gereserveerde starttijd. Op hole 10 kunt u dan starten voor een 9 holes ronde, met de aldaar geldende startregels: DUS eventueel inritsen met de starters vanaf hole 1 die op hole 9 spelen op dat moment.
Succes en veel plezier met deze nieuwe klantvriendelijke regel.

Wilt u later dan anderhalf uur na zonsopkomst starten op hole 10 voor een 9 holes ronde, dan kan dit volgens de huidige regels, namelijk: ter plekke op de speeldag aan de zuil (als de mogelijkheid 'open' staat in de zuil) en/of in overleg met de receptie.