Uitslag van de Maandbekers juni 2018

Geplaatst: 25-06-2018

Maandbeker juni 2018 American Strokeplay

Winnaar Maandbeker juni American strokeplay is geworden: Matthijs van der Veen.

Met een nettoscore van 66 en de daarbij behorende 43 stablefordpunten was hij de nummer twee (Renè de Bont, 67 netto) net de baas.

Wim van der Linden werd 3e (68 netto), Bas Theuws 4e (70) en Henk Wouters 5e (71).

Matthijs van der Veen

Maandbeker juni 2018 Stableford

Het is zondag 24 juni met goed golfweer, de dag van de maandbeker stableford.

Gisteren nog even gekeken naar de uitslag van de maandbeker Am. Strokeplay. Er zijn zeer goede resultaten behaald. Ik denk dat is toch niet normaal met de 1e plaats 43 SF en mijn N.G.F. Captian René de Bont 42 SF punten.

Dus met goede moed naar de golfbaan. René gesproken, die zei dat gisteren alles goed ging.

Om 9.45 uur starten met mijn flight genoten Marion Reijrink en Hans Tuikwerd. Het begin was voor allen zeer goed. Wat wil je nog meer lekker weer, leuke flight en de baan lag er fantastisch bij, en nog scoren ook.

De score liep nog al op, ik dacht dit is niet normaal!!
Eind resuldaad 46 SF

Een ieder bedankt en tot volgende keer.

Corrie bedankt voor de goede organisatie.

Frank Zwerts

Voor alle foto's, klik hier.

De volgende maandbekerwedstrijden zijn in het weekend van 28 en 29 juli 2018.