Uitslag businesscompetitie ronde 5: de slotronde

Geplaatst: 05-10-2018

Deze slotronde van 2018 verliep geweldig. Men kon starten in een shotgun om 14.00 uur of voor een 9-holes ronde om 16.30 uur. Maar liefst 11 bedrijven gaven akte de présence. Men speelde allemaal individueel stableford, waardoor ook een aantal businessleden en/of gasten hun handicap hebben aangepast. Voor het teamresultaat telden we van beide teamspelers de beste par-3 hole + beste par-5 hole en de beste vier par-4 holes bij elkaar op. Spannend was het weer, met 3 teams als gelijk geëindigd op de 4e plaats, maar helaas voor hen waren er 3 teams sterker, te weten:

1e plaats:   Rabobank Hart van Brabant
Met Frank van de Sande en Michael Boom: 35 punten

2e plaats:        Linkels Badkamers
Met John Linkels en Rene van Zon: 34 punten

3e plaats:        Gielen Druk Print Webmedia
Henk Wouters en Bas Theuws: 30 punten

De dubbel-neary op hole 2 ging naar Frank van de Sande. Proficiat aan alle prijswinnaars. Tot ziens tijdens de strijd om de SponsorCup op woensdag 30 oktober.