Uitslag 3e ronde business competitie 2019

Geplaatst: 05-07-2019

Voor de verandering nu eens de 9 holes shotgun gespeeld op de holes 10 t/m 18. De startholes zijn dan misschien wat verder lopen, maar verandering van spijs doet eten.........Het was weer genieten. Genieten van de mooie baan zoals die er nu bij ligt (wel uit de rough blijven.....), genieten van de wedstrijd en flightgenoten, genieten van het lekkere golfweer, genieten van het heerlijke verteer (onderweg en nadien).

Er werd goed gespeeld, individueel zakken weer een aantal personen met hun handicap, bravo! Het klasse verschil oftewel het ondelinge verschil in de de wedstrijduitslag was erg gering. Maar liefst 4 teams eindigden gelijk met 22 punten. Deze punten is het totaal van beide teamleden bij elkaar opgeteld van de beste par-3 hole + de beste par-5 hole en de best drie par-4 holes.

Uitslag:

1e plaats: GreenCem met 26 punten
Team: Peter en Roel van Bakel

2e plaats: Rabobank Hart van Brabant met 24 punten
Team: Paul van de zanden en Hans Krietemeijer

3e plaats: L & W kozijnen:
Team: Cor Langenberg en Michel Klop met 23 punten

De neary op hole 15 werd gewonnen door Jack Vingerhoets namens Drankenhandel Nico Elings b.v.
Alle hierboven genoemde winnaars van harte gefeliciteerd met hun behaalde resultaten. Nu gaan we even met 'zomer reces', maar de volgende business competitieronde staat al weer gepland, nl. op woensdag 21 augustus.