Tussentijdse evaluatie startsysteem

Geplaatst: 06-10-2017

Eind dit jaar volgt nog een evaluatie betreffende het reserveringssysteem waaraan een ieder kan deelnemen. Tussentijds hebben we, exploitant en de 'baan/exploitatie commissie van de vereniging', overleg.
De komende 3 maanden gaan we hierdoor een aantal zaken aanpassen/verbeteren, te weten;

• de hoofdboeker blijft. De eerste naam achter een starttijd noemen wij de “hoofdboeker”. Deze persoon heeft de desbetreffende starttijd gereserveerd. De hoofdboeker is verantwoordelijk voor het invullen van alle namen van die flight.  Hij/zij kan ook als enige persoon aanpassingen doen aan de flight (bijvoorbeeld: namen toevoegen of wijzigen, afmelden van personen of gehele flight ed.)
  • 24 uurs regel verdwijnt: dit houdt in dat de hoofdboeker tot vlak voor de starttijd nog wijzigingen aan de starttijd kan aanpassen. Tot voorkort kon dat BINNEN 24 uur voor de starttijd niet en moest dat via de receptionist. De hoofdboeker kan dat nu dus zelf regelen. Dus flightsamenstelling wijzigen, starttijd annuleren, ed. Hoeft niet meer middels een telefoontje of mail. Deze pilot gaat per direct in.