Succesvolle Maandbeker Stableford in april

Geplaatst: 30-04-2018

Na twee jaar flink oefenen heb ik afgelopen zondag eindelijk 's meegedaan met een wedstrijd op Midden-Brabant. Ik mocht samen met Noud en Maria 18 holes spelen op een redelijk regenachtige dag. Als jongeling van de flight moest ik natuurlijk imponeren. Dat deed ik meteen op hole 1 door de bal in het water te slaan. Hole twee en verder verliep gelukkig wat beter. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn flight genoten. In totaal hebben we gezamenlijk vier birdies gemaakt. Maria had er zelf twee achter elkaar op hole 11 en 12. Na een mooie en gezellige dag werd ik onverwacht winnaar van de maandbeker en het blauwe jasje. Organisatie bedankt voor de leuke dag en ik doe de volgende keer zeker weer mee.

Met vriendelijke groet,
Job Eijkens