Starten op hole 10

Geplaatst: 05-07-2019

Dat kan al een aantal jaartjes. U kunt dat alleen inboeken op de dag zelf aan de zuil (touchscreen) in de entree van het clubhuis links van de receptie. U kunt dit dus niet van thuis uit reserveren.

Na uw 'witte Midden-Brabant pas' voor deze zuil te houden kunt u: start 2e negen aanklikken. Daar komen dan de eventuele vrije starttijden voor u beschikbaar.

Let wel op:

• het is geen exacte starttijd, want u moet inritsen op hole 10 met de flight(s) die vanaf de green van hole 9 komen (zie ook het bord met informatie hieronder of bij de doorgang (poort) naar hole 10).
  • het is hooguit voor een 9-holes ronde en u hebt geen standing: dus u dient elke snellere flight achter u door te laten (indien er ruimte voor u is, natuurlijk).
  • flights van de green van hole 9 attentie: om en om inritsen met deze legale starters op
    hole 10 (hebben een startbriefje met starttijd).