Senioren Kampioenschap 2018

Geplaatst: 05-09-2018

Dit jaar voor het eerst hebben de senior leden in een stableford wedstrijd om het Senior kampioenschap gespeeld.

Het betreft een nieuw kampioenschap en omdat het stableford is heeft iedereen, ongeacht handicap, een kans om met de eerste prijs naar huis te gaan. Bijzonder is ook dat gebruik gemaakt mag worden van handicarts. Tevens betreft het één kampioenschap voor mannen en vrouwen.

36 leden hebben deelgenomen. Dat was tevens het maximale aantal. Naar sekse bestond het deelnemersveld voor 1/3 uit vrouwen en 2/3 uit mannen. Er was sprake van een leuke variatie aan handicaps. Er is enthousiast gespeeld en goed gescoord. Het weer werkte optimaal mee.

Rond de klok van half zes was iedereen weer binnen (zat iedereen weer buiten op het terras) en kon een klein half uur later de prijsuitreiking plaats vinden. Daarvoor was de voorzitter van de vereniging, Frank van Wegen, aanwezig. Hij had trouwens een drukke middag, want een dergelijke taak had hij ook al vervuld bij het Clubkampioenschap Matchplay.

Uitslag

1. en kampioen Fred Mascini