Protocol + handleidingen vooraf online starttijden reserveren

Geplaatst: 31-10-2016

Het protocol, met eventueel tussentijdse aanpassingen, en de handleidingen 'hoe te reserveren' met betrekking tot het nieuwe reserveringssyteem 'vooraf online starttijden reserveren' staan op deze website. Bovenstaande informatie heeft sowieso in nieuwsbrieven gestaan. Daarnaast was deze informatie ook in nieuwsberichten terug te vinden op deze website.

• REGELS: Het protocol voor leden m.b.t. het nieuwe reserveringssysteem 'vooraf online starttijden reserveren' is hier terug te vinden.
    Tevens is dit protocol ook terug te vinden bij de andere protocollen 'achter de leden log in'.

• METHODEN: De handleiding voor leden 'hoe te reserveren' m.b.t. het nieuwe reserveringssysteem 'vooraf online starttijden reserveren' is hier terug te vinden.

• GROEPJES LEDEN: De handleiding voor leden 'hoe te reserveren' m.b.t. het nieuwe reserveringssysteem 'vooraf online starttijden reserveren' is hier terug te vinden.