Problemen website voorbij

Geplaatst: 08-01-2018

Afgelopen weekend (5 t/m 7 januari) waren er helaas problemen met onze website.
Zo was de website slecht of in zijn geheel niet bereikbaar. Dit was natuurlijk erg vervelend.
Daar konden wij hier helaas ook niets aan doen. Dit probleem was ontstaan door serverproblemen bij de maker en beheerder van onze website. Al hun klanten (1800!) hadden met dit zelfde probleem te kampen.
Gelukkig waren via de web-app wel gewoon starttijden etc. te reserveren. Zoals men nu kan zien is het dus ook om deze reden handig om de web-app te installeren.

Klik hier voor een handleiding hoe men deze web-app kan installeren en gebruiken.

Excuses voor het ongemak. De problemen met de website zouden inmiddels opgelost moeten zijn en de website zou weer in zijn geheel moeten werken.

Ik kom niet op het leden-deel of de pagina 'starttijd reserveren' werkt niet goed

Blijkt dat, na inloggen, u niet meteen bij het ledengedeelte terecht komt of de pagina om starttijden te reserveren nog niet helemaal correct werkt......?

Ga in uw webbrowser (google chrome, mozilla fire fox, internet explorer, edge, etc..) naar instellingen of opties.
Bovenstaande handeling dient u in het algemeen overigens sowieso af en toe eens uit te voeren, zodat alle website die u bezoekt altijd goed blijven functioneren. Elke website heeft namelijk te maken met vernieuwingen, problemen en updates.

Mocht u er niet uit komen dan mag u natuurlijk altijd even bellen of mailen naar de receptie. Vraag naar Dirk, die helpt u graag verder!