Prime time voortaan van 11:00 tot 14:00 uur

Geplaatst: 20-06-2018

Primetime is een begrip in de golfwereld. Dit is het tijdvak waarin, op de meeste golfbanen en zo ook bij ons, de starttijden het vlugst en het meest bezet zijn.

Tot nu toe was dit vastgesteld van 11.00 uur tot 13.00 uur. Dit is vanaf heden door de 'Commissie van Overleg', tussen exploitant en het bestuur van de vereniging, vastgesteld van 11.00 uur tot 14.00 uur.

In dit tijdsbestek kunt u zich aan de golfzuil bij elke eenling, 2-bal of 3-bal bijboeken. Ook kan de receptie dit doen, na een telefonische aanvraag van leden/golf chainers en/of gastspelers. Ongevraagd kunnen, in dit prime time tijdsbestek, er dus spelers aan uw niet volledig gevulde flight worden bijgeboekt.
Wilt u dit perse niet, dan dient u buiten dit tijdsvak uw starttijd te boeken. Dan kan bijboeken van anderen alleen op navraag bij u.

De voornaamste reden voor deze uitbreiding is dat vele leden van onze vereniging nog steeds vaak met zijn tweeën spelen op prime time en zelf niet samenvoegen met andere flights. Deze uitbreiding maakt het socialer, zodat meer leden kunnen spelen.
Er kunnen ten slotte op elke starttijd 4 spelers starten!