PGA show 2018, USA Orlando

Geplaatst: 09-02-2018

Robert Jones, head professional van Golfclub Midden-Brabant, is net terug uit Orlando in Amerika, waar hij de Golf Trade Show 2018 heeft bezocht.

Dit is een hele belangrijke beurs voor de golf industrie. De pro's krijgen hier de mogelijkheid om de nieuwe producten op golfgebied te zien en uit te proberen.
Robert heeft zich, op deze Golf Trade Show, voornamelijk georiënteerd op het gebied van nieuwe trainingsproducten. Deze nieuwste hulpmiddelen zijn binnenkort beschikbaar bij Golf Academy Midden-Brabant. Het zal de leden van Golfclub Midden-Brabant helpen hun golfspel en techniek te verbeteren.

Naast het bezoeken van de beurs heeft Robert uiteraard ook op een aantal mooie golfbanen gespeeld. Een van de hoogtepunten van deze trip was spelen met Levon van Haaren, Frans van Haaren en Jeroen de Boer (head pro Princenbosch) op TPC Swagrass. Dat was een fantastische ervaring die afgevinkt kan worden van Robert's bucketlist.