Peter Almoes wint Mixed Donderdagkampioenschappen

Geplaatst: 15-10-2017

Donderdag 12 oktober  was de finale van het wekelijkse en altijd gezellige mixed-donderdagkampioenschap.
De competitie gaat over 8 wedstrijden waarvan de beste 4 en de laatste wedstrijd meetellen voor het kampioenschap.
De best geplaatste spelers starten zoals gebruikelijk op het laatst omdat de verwachting is dat bij een van die drie flightgenoten de winnaar zit. Maar dat het anders kan lopen bleek dit jaar!

1. Peter Almoes 2. Hans-Peter Santegoets 3. Wil van Roessel

De winnaar werd Peter Almoes die in de voorlaatste flight speelde en met 41 stablefordpunten niet alleen de dagprijs binnenhaalde maar ook overall-winnaar werd met een totaal van 178 stablefordpunten over de 5 gespeelde wedstrijden.
Hans-Peter Santegoets veroverde met 174 stablefordpunten de tweede plaats gevolgd door Wil van Roessel (172 stablefordpunten).

Voor alle foto's van deze finale dag, klik HIER.