Oktober drukte: Speel samen!

Geplaatst: 05-10-2016

De 'oktober drukte': Speel samen!

De maanden maart en oktober zijn altijd, al 15 jaar lang, “drukkere maanden “ is de ervaring. Dit lijkt maar zo, vandaar deze uitleg. Wij ervaren namelijk al jaren dat door het  nog lekkere ‘nazomer weer’, velen van jullie nog graag een extra rondje komen spelen. Daarnaast worden de avonden korter, dus de leden die s’zomers na pakweg 15:00 uur starten komen nu eerder naar de baan, omdat ze geen 18 holes meer kunnen lopen op hun ‘s zomerse tijdstippen.
Ook de vroege volgels die graag voor 7 uur s’morgens starten kunnen dat vanwege donkerte niet meer. Zij schuiven naar latere starttijden. Kortom: evenveel spelers komen spelen in minder starturen. Merkt u hierdoor dat u “geen “ startijd kunt boeken. Heb geduld OF bel dan eventueel naar een hoofdboeker die met 2 of 1 speler(s) een starttijd hebben. U kunt dan met hen spelen: gezellig, iedereen kan spelen en sociaal.

Door de pilot van het vooraf starttijden reserveren verplaatst de ‘oktober drukte’ zich van wachten op de golfbaan naar misschien een “digitale” wachttijd voor uw computer of APP.
Vervelend, maar graag begrip voor deze situatie.
Deze ‘drukte’ is niet nieuw!
Tip: speel nu even wat vaker samen in 3- of 4-ballen, dan kan iedereen spelen.