OGD wedstrijd 1 juni 2018

Geplaatst: 02-06-2018

Ook dit jaar is er weer de wedstrijd voor de donateurs van de Old Grand-Dad Club gehouden.
De inzet was een uitnodiging voor de regiofinale voor de best scorende vier grootvaders.
25 opa’s hebben met volle inzet gestreden en dat is tot uiting gekomen in de uitslag.
Gerard van der Heiden (40 stbls) heeft dit jaar gewonnen. Met Gerard zullen René van Genechten, Wim van der Linden, Hans van Eynatten en de clubconsul de eer van GC Midden-Brabant verdedigen op 4 juli op De Haverleij.

De doelstelling van Old Grand-Dad (https://www.oldgranddad.nl) is het verlenen van financiële steun aan instellingen die  jeugdigen met een lichamelijke of verstandelijke beperking in de gelegenheid te stellen meer aan sport, spel en beweging te doen, om zo hun bestaan wat plezieriger te maken. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door het donateurschap van rond 6000 golfende grootvaders en andere bijdragen, bv de opbrengst van een OGD wedstrijd. De recette van onze OGD wedstrijd was, na aftrek van het prijzengeld, €150.
Ook dit jaar is door de herendagcommissie besloten om dit bedrag volledig aan de OGD te schenken, waarvoor veel dank.

Afgelopen jaar heeft de school voor bijzonder onderwijs, de Bodde in Tilburg, een bijdrage ontvangen voor het nieuwe “pleintje verkeer”.
Dit jaar zal de stichting Eetsj-Outdoor in Goirle een bedrag ontvangen voor aanschaf van kleding en klimmateriaal.

GC Midden-Brabant kent momenteel 47 donateurs. Dit was 5 jaar geleden nog rond 70.
Mocht een (aanstaande) grootvader belangstelling hebben en donateur willen worden dan kan hij zich bij ondergetekende melden.

Peter Herreilers
Clubconsul