Nieuwe uitbater horeca: Boshuys 'Klein Utrecht'

Geplaatst: 05-10-2018

Aangenaam beste golfers en golfsters,

Graag stellen wij ons even in het kort aan U voor.
Wij zijn Rob van Gestel & Roxane Roelofs-van Gestel, trotse ouders van onze lieve dochter Jacky, trotse eigenaar en eigenaresse van Sfeer catering en per 1 november ook trotse uitbaters van 'Brasserie Klein Utrecht' wat wij gaan omdopen tot 'Boshuys Klein Utrecht'.

Horeca zit in ons bloed. Gastvrijheid, een warm welkom, tijd voor een praatje, liefde en aandacht in een smaakvol bordje eten, we doen het met alle plezier.
We kijken dan ook erg uit naar ons nieuwe avontuur in jullie trouwe’’ thuishonk’’

1 november starten we met een beperkte kaart die later uitgebreid zal worden en zo zullen er nog een paar kleine veranderingen zijn, maar allemaal met de gedachte ter verbetering van de gastvrijheid, gezelligheid en kwaliteit.

Zoals u als leden waarschijnlijk al weet van ons via nieuwsbrieven, flyers ed. blijft de horeca-pas in ieder geval dit jaar en volgend jaar geldig. Het saldo blijft dus ook te gebruiken na 1 november. Wij houden u als leden op de hoogte o.a. middels de maandelijkse reguliere nieuwsbrieven van onze toekomstige aanpassingen, huisstijl + logo, leden-acties, ed.

Wij zien U graag in 'Boshuys Klein Utrecht'

(1, 2 & 3 november zal de keuken gesloten zijn i.v.m. opstartwerkzaamheden maar een bitterballetje, huisgemaakte soep, Brabants worstenbroodje en stukje appelgebak staat deze dagen voor U klaar.)