Nieuwe businessleden: '4YourTalent'

Geplaatst: 16-01-2019

Per direct verwelkomen wij 2 nieuwe businessleden van het bedrijf 4YourTalent.
Welkom Patrick de Rooij en Norman Eijck! Beiden zijn middels privé lidmaatschappen in het verleden al langere tijd bekend met onze baan en club.

Wat doet 4YourTalent?

4YourTalent

4YourTalent is een bedrijf dat een structurele bijdrage levert aan de ontwikkeling van uw medewerkers, -team of zelfs hele -organisatie, in de breedste zin van het woord. Dat doen zij middels het geven van op maat gemaakte trainingen aan uw medewerkers en managers, coaching van de deelnemers als opvolging op de training, het faciliteren van interne opvolging en het bieden van een online ontwikkelplatvorm waarmee we uw investering in ontwikkeling kunnen borgen.

Training heeft geen zin heeft wanneer het niet structureel wordt opgevolgd. Opvolging heeft geen zin wanneer je niet inzichtelijk maakt wat er goed gaat en wat nog aandacht behoeft. Deze elementen komen samen in een unieke ontwikkelingsvisie.

Training

Een training is pas op maat wanneer in samenwerking met uw management gebouwd wordt aan een methodiek die past binnen uw branche, bij uw klanten en precies zoals u wilt dat uw talenten uw organisatie vertegenwoordigen.

Uw medewerkers ontdekken, samen met het management, tijdens spar- / training sessies wat de meest logische werkaanpak is in de eigen praktijk. Er wordt een effectieve structuur aangebracht die bij de medewerkers past.

Coaching

Zoals gezegd, geen training zonder opvolging… hier ligt de grootste uitdaging voor de meeste organisaties. Alleen met de top-down focus op de fase na de training worden tijdens de training verkregen inzichten omgezet in “kunnen”.

Coaching is een belangrijk middel om dat te bereiken. 4YourTalent verzorgt coaching aan de deelnemers na de training, maar ook het management zal hier zeker bij betrokken worden. Met een training coaching vaardigheden én effectieve opvolging daarop faciliteert 4YourTalent de belangrijke opvolging intern binnen uw organisatie, vooral ook op lange termijn.

Ontwikkelplatvorm

U investeert tijd en geld in uw medewerkers… maar wat levert dat nou op?

Met de 4YourTalent Monitor krijgen u en uw medewerkers inzicht in hun ontwikkeling na de training en tijdens de coaching. Er wordt precies in kaart gebracht wat er goed gaat en wat nog verdere aandacht behoeft. Dat kan op het gebied van hun vaardigheden zijn, maar indien gewenst ook op het gebied van hun kennis, competenties of motivatie… alles wat nodig is om het gewenste resultaat of uitvoering van een bepaalde taak te behalen!

Commerciële ontwikkeling

Met eigen commerciële expertise kan ieder ontwikkeling commercieel vlak gerealiseerd worden. Samen met uw management wordt de benodigde verkoopmethodiek in uw branche, en de gewenste gedragsverandering die dient plaats te vinden bij het team, bepaald. Op basis daarvan wordt een salestraining op maat, met real live cases, gebouwd. Vervolgens wordt het management begeleid in hun rol als “coach” in de opvolging en zal de 4YourTalent Monitor gebruikt worden voor vastlegging. Middels periodieke praktijksessies vindt fine-tuning plaats en ontstaat continue ontwikkeling. Zo worden talenten ontwikkeld.

www.4yourtalent.com