Nieuwe baan bij Golf Chain: Hooge Rotterdamsche!

Geplaatst: 07-11-2019

Vorig jaar werden we op het laatste moment nog teleurgesteld door een nieuwe golfbaan die bij Golf Chain zou komen (GC Papendal). Zij trokken zich helaas op het laatste moment weer terug.

Gelukkig kunnen we nu wel met 100% zekerheid zeggen dat er per 1 januari 2020 wel een nieuwe baan bij Golf Chain komt, namelijk de prachtige baan:
de Hooge Rotterdamsche.

Neem snel een kijkje op hun website voor meer informatie over de baan.

Één van de Duitse banen, namelijk Sankt Urbanus (gelegen bij Keulen) stopt wel per 2020, maar de andere Duitse baan (Moyland) blijft er wel bij!

De kosten voor 2020 zijn bepaald op €157,50.

Op elke deelnemende baan (9 golfbanen) mag je 10 keer per jaar spelen. Eigenlijk koop je dus 90 greenfees in 2020 voor €157,50. Tevens heb je, als je lid bent van Golf Chain, ook nog op 10 woensdagen speelrecht voor onze 18 holes baan (mits er plaats is en alleen via de receptie te reserveren).

Klik hier voor meer informatie.

Inmiddels hebben wij al meer dan 400 leden van onze eigen baan die ook lid zijn van Golf Chain. Wil jij ook lid worden? Laat dit dan  a.u.b. voor 1 december weten via info@golfclubmiddenbrabant.nl