NIEUW: Happy Tuesday Golf was een succes

Geplaatst: 20-07-2017

Wat was het geslaagd en vooral gezellig!!!
Dinsdagavond 18 juli was de 1e 9 holes stableford wedstrijd van het nieuwe concept 'Happy Tuesday Golf' gespeeld speciaal voor leden t/m 55 jaar.
Er deden maar liefst 42 leden mee met een gemiddelde leeftijd van 35 jaar.
Iedereen meldde zich tussen 17:00 en 17:45 aan de wedstrijdtafel om de scorekaart en wedstrijdbriefing in ontvangst te nemen. Vervolgens zijn we met zijn allen van 18:00 tot 18:30 uur op de driving range gaan oefenen, waarbij de pro's tips en adviezen gaven. Het was zo druk dat zelfs niet iedereen een mat kon bemachtigen! Daarna zijn we om 18:45 uur allemaal tegelijk gestart na het toeter signaal met de wedstrijd. Wat hadden we geluk met het weer! De zon scheen, het was gezellig en er werd bovendien goed gelopen waardoor het spannend was. Na een aantal holes kwam ook baancatering langs met een verfrissend biertje, radlertje of flesje fris. Net wat we nodig hadden....
Vanaf 21:00 uur stroomde alle flights binnen. Aan alle reacties en geluiden te horen had iedereen het naar de zin gehad en genoten. Super.
Naderhand vond de prijsuitreiking plaats en hebben we met zijn allen heerlijk gegeten en geborreld.

Hopelijk doet iedereen de volgende wedstrijd ook weer mee op dinsdagavond 15 aug.!
Inschrijven kan vanaf 25 juli via website, web-app of zuil 2 in het clubhuis.
Graag voor vrijdagavond 18:00 uur 11 aug. inschrijven.

Bij een wedstrijd hoort natuurlijk ook een winnaar, van HARTE GEFELICITEERD:

• 1e prijs: Joost Eijkens (hcp 14.2) met 23 stableford punten
  • 2e prijs: Jeroen Govaert (hcp 34.0) met 21 stableford punten
  • 3e prijs: Ritchie van Hulten (hcp 15.5) met 20 stableford punten

De NEARY werd gewonnen door Erik Neuteboom.