NGF Jeugdcompetitie klaar

Geplaatst: 10-07-2018

4 zondagen heeft het team MB gestreden met de competitie. Elke zondag speelden er 4 spelers tegen een andere club ergens in de omgeving. Zo heb ik gespeeld op de Tongelreep. We hebben toen gespeeld tegen een team van Gendersteyn. Deze hadden we gewonnen met 4-2. Dit was voor mij de eerste keer competitie en ik vond het super leuk.
Op 24 juni waren wij gastheer. Toen kwamen alle teams op onze club spelen en moesten wij ervoor zorgen dat er ballen klaar stonden bij de drivingrange en ballen spotten bij de holes.
De laatste competitiedag mocht ik weer spelen. Samen met Lotte, Anne en Amber. We speelden op Prise D’eau. Ook deze wedstrijd hadden we gewonnen met maar liefst 6-0. Finy kwam ook nog even langs om ons aan te moedigen. Ik kijk nu al weer uit naar de volgende competitie.

Fieke Misere (NGF jeugdteam)

(De uitslagen en eindstand zijn HIER te zien)