Mixed-wedstrijd deelnemers steunen Lieve Engeltjes

Geplaatst: 14-09-2018

Op 13 september werd de jaarlijkse Benefiet Mixed-Wedstrijd gespeeld. Zoals gebruikelijk mocht de winnaar van de benefietwedstrijd van 2017, Peter Reijnders, bepalen waar de opbrengst van dit jaar heen zou gaan. Peter koos voor de Stichting Lieve Engeltjes (www.lieve-engeltjes.nl). Lieve Engeltjes is een contactgroep voor iedereen die te maken heeft met het verlies van een kind: ouders, broertjes en zusjes, grootouders, maar ook andere familieleden en betrokkenen.

Via de Stichting kun je in contact komen met lotgenoten. Het is vaak zo waardevol om te kunnen delen wat je voelt, om erkenning en herkenning bij elkaar te vinden en mensen te spreken die aan een half woord genoeg hebben omdat ze begrijpen wat je doormaakt.

Lieve Engeltjes vindt het belangrijk dat mensen die getroffen zijn door het verlies van een kind met elkaar van gedachten kunnen wisselen over alle gevoelens die meespelen rondom dit verlies. Respect voor elkaars gevoelens staat hierbij voorop en mensen van alle levensovertuigingen zijn welkom.

Frans Verhoeven, de winnaar van de Benefietwedstrijd 2018 mag het volgend jaar bepalen waar de opbrengst van de wedstrijd van 2019 heen gaat.

De Stichting was tijdens de wedstrijd met een mooie stand aanwezig.