Maandelijkse nieuwsbrieven staan ook op de website!

Geplaatst: 12-11-2018

Helaas kan het om uiteenlopende technische redenen wel eens voor komen dat u de maandelijkse nieuwsbrief voor leden niet hebt ontvangen. Op dit moment hebben we bijv. tijdelijke mailproblemen, waardoor enkele leden de nieuwsbrief niet ontvangen. De oorzaak is inmiddels bekend en de aanvraag voor de oplossing is al ingediend. Echter kost deze aanvraag enige tijd voor verwerking.

De nieuwsbrief wordt altijd verstuurd op de eerste donderdag van elke maand. Mocht u de nieuwsbrief niet hebben ontvangen, meld dit dan a.u.b. meteen even aan de receptie. Dan kunnen wij dit namelijk weer doorgeven aan onze software leverancier!

Niet getreurd..........
Dan kunt u alsnog de nieuwsbrief lezen. Wij plaatsen namelijk de laatste paar nieuwsbrieven ook op de website.

Deze vindt u terug achter: de log in - menu 'Leden' - submenu 'Archief nieuwsbrieven'