Laat uw vrienden, familie, buren, etc. samen met u kennis maken met de golfsport, onze baan en club!

Geplaatst: 02-06-2017

Golfen is leuk, gezellig en bovendien gezond voor iedereen!

Gezellig met uw kinderen, vrienden, familie ‘kennis maken met golfen’?

Geef je hieronder op voor een clinic + drankje samen met jouw vrienden of familie (max. 12 personen)! Bij Golfclub Midden-Brabant kun jij op een leuke, laagdrempelige, gezellige en betaalbare (€7,50 p.p.) manier kennismaken met de golfsport door mee te doen met een golfclinic!Daarnaast maak je natuurlijk ook alvast kennis met onze baan en vereniging. Natuurlijk mag je ook individueel of bijv. als koppel mee doen.

Zeg het voort!

Al kennis gemaakt met de golfsport? Leer golfen met het voordelige ALL IN starterspakket

De golfclinic

Wanneer:

Op deze zondagen vinden de clinics plaats:

• 19 feb.
  • 2 mrt.
  • 26 mrt.
  • 23 apr.
  • 21 mei
  • 25 jun.
  • 16 jul.
  • 27 aug.
  • 17 sep.
  • 22 okt.
  • 19 nov.
Tijdstip: 12.00 uur tot 13.30 uur
Inclusief: Lesinstructie, golfmaterialen en een drankje
Kosten: € 7,50 p.p.
Inschrijven: zie digitaal formulier hieronder

*Hebt u zelf een groepje mensen van 6 of meer personen dan kunt u contact opnemen met onze receptie info@golfclubmiddenbrabant.nl of 013-5169966 om eventueel een eigen datum en tijdstip hiervoor in te plannen.

Klik hier voor inschrijven