Laat u niet verrassen: binnenkort winterregel verplichting draagtassen of trolley met 'noppen winterbanden'

Geplaatst: 06-11-2017

Dat kunnen tijdelijke of permanente regels zijn. Kijk hiervoor elke keer voordat u vertrekt naar de golfbaan op de baanstatus van onze website EN ook nog eens op het info-bord buiten bij de entree van de baan.

Laat u deze maand bijv. vooral niet verrassen door de verplichting van: draagtassen of de noppenwinterband op alle wielen van uw trolley. Deze verplichting gaat hoe dan ook binnenkort een keer gelden voor het gehele winterseizoen. Natuurlijk mag u nu ook al dragen of deze noppenwinterbanden op uw trolley leggen!

Verder: weet u wat te doen bij mist?

Indien het zicht minder is dan 100 meter wordt de baan gesloten. Is de baan wel open (dus bijv. wel mistig maar meer dan 100 meter zicht) maar ziet u op de eerste tee de bunkers niet, speel dan uw bal niet buiten uw zicht bereik op dat moment. Als iedereen zich hieraan houdt is dat voor u, uw mede golfers/clubleden en de greenkeepers hun veiligheid!
Let op: spelen in mist met meer dan 100 meter zicht is altijd op eigen risico.

Bedankt voor uw begrip.