KBO golfdag woe. 1 aug. 2018

Geplaatst: 25-05-2018

Op woensdag 1 augustus a.s. wordt al voor de 8e keer de KBO Midden-Brabant Golfdag (+ kampioenschap) op Golfbaan Midden-Brabant, te Esbeek gehouden.
Deze dag zijn we te gast bij Golfbaan Midden-Brabant, deze mooie 18 holes golfbaan ligt op het Landgoed de Utrecht in Esbeek en is een uitdagende baan in een rustige, prachtige en bosrijke omgeving. Deze dag is voor leden van KBO Brabant die nog nooit hebben gegolfd (clinic) alsook voor hen die al wel golfen (wedstrijd).

1. De Golf kennismakingsclinic

Heeft u of uw partner, vriend, vriendin nog nooit gegolfd?
Maak dan op een plezierige manier kennis met het golfspel. Samen met onze pro’s verzorgen we een clinic en leert u de basis-beginselen van golf. Deze clinic start om 11.30 uur en is tot 13.30 uur. Daarna is het pauze en vervolgens na de pauze is er de mogelijkheid om onder begeleiding een wedstrijdje te spelen op onze 9 holes par 3 baan!

Inschrijven en kosten kennismakingsclinic
Inschrijven voor de clinic kan via het formulier hieronder aan deze webpagina.
Deelnemen aan de golfclinic kost €7,50 p.p. en dat inclusief golfstokken en ballen.
Na inschrijving (op versturen te hebben geklikt) ontvangt u meteen een e-mail met betalingsinformatie en om de inschrijving definitief te maken.

2. De Golf Wedstrijd (het kampioenschap)

Het KBO kampioenschap is een 18 holes wedstrijd op woensdag 1 aug.
Deelnemers dienen lid te zijn van de KBO Brabant en in het bezit van een GVB of EGA-Handicap.
Het ontvangst is vanaf 09.30 uur en we starten om 11.00 uur tegelijk (shotgun) met de wedstrijd.

De wedstrijd wordt gespeeld in 3 categorieën, waarbij we uit gaan van de handicap bij inschrijving:

• Tot en met NGF exact-handicap 18: Strokeplay;
  • Vanaf NGF exact-handicap 19 tot en met 36: Stableford;
  • Handicap 37 tot en met 54: Stableford.

De KBO Midden-Brabant Golftrophy wordt uitgereikt aan de speler met de beste bruto-score.
De KBO Midden-Brabant TalentenTrophy is voor diegene met de meeste Stableford punten.

Inschrijven en kosten wedstrijd
Inschrijven voor de wedstrijd kan via het formulier hieronder aan deze webpagina.
Startplaatsen worden toegekend in volgorde van ontvangst van het inschrijfgeld.
De kosten voor de wedstrijd zijn €39,50 p.p.

Voor €39,50 ontvangt u:

• Koffie +  lekkernij
  • 18 holes wedstrijd
  • Consumptie na afloop.
  • Optioneel: ter afsluiting van de dag kunt u meedoen aan een heerlijk Italiaans buffet (€15,00 p.p.) ter plekke te voldoen.

Let op: aan de wedstrijd kunnen 96 deelnemers mee doen. Vol is Vol.

Klik hier om in te schrijven (daar staat onderaan een digitaal inschrijfformulier)