Happy Tuesday Golf di. 19 sept. 18:00 uur: vriendje voor tientje

Geplaatst: 25-08-2017

Beste golfliefhebber,

Zowel de 1e 'Happy Tuesday Wedstrijd' wedstrijd alsook de 2e wedstrijd van afgelopen di. 15 aug. waren een groot succes en vooral zeer gezellig! Net als de eerste editie deed ook deze 2e editie weer +/- 45 deelnemers mee.
We gaan vrolijk door...... Ook de 3e 'Happy Tuesday Golf' wedstrijd staat voor de deur, namelijk op: dinsdagavond 19 september met shotgun-start om 18:00 uur (uiterlijk 17:35 uur melden aan wedstrijdtafel).

Deze editie is een SPECIALE, namelijk: Happy Tuesday Vriendje voor een Tientje (zowel leden als de golfmaatjes die geen lid zijn dienen 18 t/m 55 jaar te zijn).
Dit keer mag iedereen één (of meerdere) golfmaatjes, die GEEN lid zijn, meenemen om mee te doen. Zij mogen ook mee doen voor maar €10,- p.p. voor de greenfee. Daarnaast betaalt iedereen €10,- m.b.t. de horeca. Natuurlijk zullen we weer zorgen voor een drankje in de baan en naderhand zullen we dus ook weer gezamenlijk een hapje eten.

Hopelijk doe jij ook (weer) mee en eventueel samen met golfmaatje(s) die nog geen lid zijn bij ons! Natuurlijk is een golfmaatje meenemen die geen lid is GEEN verplichting. Let op: de indeling/startlijst wordt random gemaakt door de computer op basis van handicap. Tijdens de wedstrijd speelt men dus waarschijnlijk niet samen met de golfmaat.
Natuurlijk treft iedereen elkaar weer gezellig in het clubhuis!

We willen er weer een gezellige avond en succes van maken. I.v.m. o.a. de zonsondergang zal de wedstrijd wel over 9 holes gaan. Maar dit keer gebruiken we ook de 2e lus van 9 holes om op te spelen. Zo kunnen er ook meer leden en veel golfmaatjes die geen lid zijn mee doen! We gaan maximaal tot 90 deelnemers (vol = vol) en men dient minimaal in het bezit te zijn van baanpermissie of hcp 54.

In eerste instantie mag iedereen 1 golfmaatje, die geen lid is, meenemen. Zo krijgen zoveel mogelijk leden de kans om iemand mee te nemen. Op zondag 10 september zullen we de eerste balans opmaken (het aantal deelnemers). Mocht blijken dat er nog ruimte is voor meerdere golfmaatjes die geen lid zijn, dan mogen leden die dat willen meer dan 1 golfmaatje meenemen.We gaan er vanuit dat de meeste golfmaatjes die niet lid zijn (ook al heb je er dus meer dan 1) gewoon mee kunnen doen, omdat waarschijnlijk niet elk lid iemand mee zal nemen. Omdat we dus wel elk lid de kans willen bieden om een golfmaatje die geen lid is mee te kunnen nemen willen we de inschrijving als volgt doen.

INSCHRIJVEN 3e HAPPY TUESDAY GOLF WEDSTRIJD: VRIENDJE VOOR TIENTJE

Inschrijven voor deze 3e Happy Tuesday wedstrijd 'Vriendje voor een Tientje' kan op de bekende manier via de website, web-app of zuil 2.

Hoe schrijf ik mijn golfmaatjes in die GEEN lid zijn!?
Bij aanmelding in vakje 'opmerkingen' graag de volgende gegevens van de vriend(in):

• voor en achternaam van de vriend(in)
  • zijn/haar e-mailadres
  • man of vrouw
  • leeftijd
  • handicap

Graag de vrienden nummeren in volgorde van belangrijkheid van mee doen in het kader van de wachtlijst. Nummer 1 zal dus sowieso mee doen en de rest komt dus tot 10 sept. voorlopig op de wachtlijst.

Voorbeeld van inschrijven golfmaatjes in het vak 'opmerkingen':
1. Kees Jansen, keesjansen@hotmail.com, Man, 29 jaar, hcp 22.0
2. Miep Jansen, miepjansen@hotmail.com, Vrouw, 44 jaar, hcp 15.6
3. etc..

Hopelijk doen jullie allemaal weer mee!
Mochten er nog vragen zijn dan beantwoorden wij deze graag.

Met vriendelijke groet en tot golfs,

Lode Timmerman, wedstrijdcommissie Golfclub Midden-Brabant
Robert Jones, Golfacademy Midden-Brabant