Happy Tuesday 15 mei 2018

Geplaatst: 16-05-2018

Dit jaar, weer voor de eerste keer, zijn wij  gestart met de Happy Tuesday. Om 18:30 klonk het startsignaal en konden de spelers hun best gaan doen. Tijdens het golfen werden de spelers (net als vorig jaar) door Joost getrakteerd op een verfrissing naar keuze (de desperados met citroen gingen wel erg hard). Na ruim 2 uur kwamen de flights binnen en verzamelden zij zich op het terras waar het wachten was op de uitslag en op het (pasta)buffet dat daarop zou volgen.

Als eerste eindigde Hein Hermans, als tweede Remco vd Steen en als derde Maurice de Man, en bij de neary was het Erik v Deurzen degene die het dichts bij de pin lag (2 m. en dat op hole 7). Ook werden er nog 7 birdies gescoord waardoor er een behoorlijk aantal personen in de prijzen viel.

Ik hoop dat er volgende maand weer (minimaal) net zo veel deelnemers aanwezig zullen zijn (het waren er nu 32 en we kunnen tot max. 36 deelnemers gaan) om er weer een gezellige avond van te maken!
Ook wil ik de sponsoren bedanken; Joost voor de drank door de baan, Joep en Dirk (golfclub Midden-Brabant) voor de 1e, 2e, 3e prijs en de neary, en Hans en Maria v Hoppe voor de birdieballen. Als afsluiting van dit verslagje wil ik vragen of er nog andere personen (bedrijven) zijn die ook interesse hebben om deze, of een andere wedstrijd, te sponsoren (een brutaal mens heeft de halve wereld).

Namens de wedstrijdleiding Happy Tuesday,

Marianne, Linda en Lode