Greenkeeperwedstrijd zaterdag 22 september

Geplaatst: 07-09-2018

Wedstrijd VOOR leden om onze greenkeepers in het zonnetje te zetten!

Op zaterdag 22 september (shotgun start om 13:00 uur) staat de jaarlijkse wedstrijd VAN ONZE LEDEN VOOR ONZE GREENKEEPERS weer in de wedstrijdkalender. Deze gezelligheidswedstrijd is een Texas scramble shotgun wedstrijd waarin u in teams van 4 personen wordt ingedeeld. SAMEN en in goed onderling overleg, gaat u voor de punten zorgen. MISVERSTAND: Het is dus niet een wedstrijd voor alleen greenkeepers maar voor alle leden om aan deel te nemen!

Deze wedstrijd wordt georganiseerd door onze golfvereniging om onze eigen greenkeepers-staf te bedanken en complimenteren met hun verrichtte werkzaamheden, fijne samen- en wisselwerking, inzet, ed. Naast het feit dat ook een aantal van onze greenkeepers mee zullen doen, verzorgen zij ook de prijzentafel!

Het totale wedstrijdgeld gaat naar onze greenkeepers, als een soort extraatje voor hen als beloning voor hun uitstekende werk. Nadien kunt u deelnemen aan het heerlijke Italiaanse buffet. De kosten hiervoor bedragen €15,- p.p., te voldoen aan de wedstrijdtafel. Wel dit vooraf aangeven bij inschrijving a.u.b..

DOE MEE en schrijf tijdig in (via website, touchscreen in entree of web-app)!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en geld voor onze greenkeepers…..).