Greenkeeperswedstrijd

Geplaatst: 02-10-2018

Op 22 september jl. werd de jaarlijkse greenkeeperswedstrijd georganiseerd en startten wij met een zonnetje. Aan het eind van de dag kwam “Pluvius“ om de hoek kijken, zeer waarschijnlijk om aan de grote vraag naar water te voldoen.
Om 13.00 ging de toeter en konden we beginnen aan de wedstrijd met als spelvorm Texas Scramble.
Na circa 5 uur kwam het laatste team binnen en werden de prijzen uitgereikt door Hein Nijhuis en Peter Herreilers, welke deze wedstrijd tot in de puntjes verzorgd hadden.
De eerste prijs werd gewonnen door het team dat bestond uit Zoja Godijk, Jan Lemmens, Barry Oxley en Henk Verhoeven.

Tweede werd het team van Nicolette Pouw, Stella den Breems, Hans-Peter Santegoets en Peter Herreilers en derde het team van Ans Verhoeven, Ans Vermeulen, Pieter Bijvoet en Henk Schollen.

De greenkeepers zorgden voor de prijzen welke met veel enthousiasme werden aangenomen.
Zoals gebruikelijk werd het totale inschrijfgeld, zijnde €346, door het bestuur verdubbeld en aan de greenkeepers aangeboden.

Voor degenen die naar huis gingen en voor de deelnemers die ingeschreven hadden voor het Italiaanse buffet was er sprake van een zeer geslaagde greenkeeperswedsstrijd.

Voor alle foto's: zie FOTOALBUM