Greenkeeperswedstrijd

Geplaatst: 19-09-2017

Afgelopen zaterdag 16 september is de Greenkeeperswedstrijd gespeeld.
Aan deze jaarlijkse wedstrijd is door 90 leden deelgenomen. De spelvorm was Texas Scramble.
Het bijzondere aan deze wedstrijd is dat de greenkeepers voor de prijzen zorgen, allen deelnemen en als waardering voor hun werk en inzet, de inleg voor deelname, naar hen gaat.
Het bestuur verdubbelt het binnen gekomen bedrag. De inleg bedroeg dit jaar €371.

Voor het verloop van de wedstrijd waren de weergoden ons redelijk goed gezind. We kregen te maken met regen, maar de hoeveelheid viel alleszins mee.  Qua temperatuur was sprake van aangenaam golfweer.
De dag werd afgesloten met een stamppotten maaltijd.

Winnaar van de wedstrijd werd team 20, bestaande uit Ad Vugts, Frank Zwerts, Hanny Gijbers en Mieke van Bijsterveldt.

De Longest bij de dames is gewonnen door Ank Stolk; bij de heren door Peter Herreilers.
De Neary bij de dames is gewonnen door Mieke Schijvens en bij de heren door Ton van Berkel.

Voor alle foto's: zie FOTOALBUM