Golf Chain 2018: 8 prachtige golfbanen en 10 extra woensdagen op onze baan!

Geplaatst: 12-12-2017

Met het golf chain lidmaatschap mag u 10 x gratis spelen op elk van de 7 andere schitterende golfbanen.
Per 1 jan. 2018 stopt Issum Niederrhein, maar in de loop van 2018 zullen er nog 2 nieuwe golfbanen gaan bijkomen!

Dat betekent dat, met onze baan erbij, Golf Chain dan liefst 9 golfbanen telt!
Welke 2 golfbanen erbij komen hoort u in de loop van 2018. De kosten voor Golf Chain in 2018 bedragen €149,-, ongeacht het moment dat u 'instapt' met het Golf Chain lidmaatschap.

WIST U DAT:

• met Golf Chain u ook 10 woensdagen EXTRA speelrecht heeft op onze eigen baan
  • voor dit bedrag van €149,- u in principe dus minimaal 80 greenfee's koopt!
  • als bonus (extraatje) u daarnaast in 2018 op de golfbaan Golf Du Chateau de Pallanne in Tillac – Pays de Marciac in Zuid-Frankrijk mag spelen via Golf Chain. Deze prachtige golfbaan behoort tot het eigendom van de eigenaren van Golfbaan Steenhoven. Het Chateau beschikt over diverse hotelkamers en een uitstekend restaurant. Reserveringsverzoeken kunt u vooralsnog per mail via Steenhoven indienen.

Heeft u nog geen Golf Chain lidmaatschap en wel interesse?
Laat het ons dan weten via: info@golfclubmiddenbrabant.nl

Voor meer info hierover zie de website: http://www.golfchain.eu/