Gehele weekenden en doordeweeks na 15:00 uur

Geplaatst: 05-05-2017

Op bijna alle zaterdagen (en soms ook zondagen) en alle dagen NA 15.00 uur is het rustiger op de baan dan gedurende de niet hiervoor genoemde dagen/uren. Hebt u geen starttijd kunnen bemachtigen of wilt u spontaan eventjes komen spelen, dan zijn dat de uitgelezen mogelijkheden daarvoor. U kunt van thuis uit een starttijd boeken of naar de baan komen en bij de golfzuil een starttijd inboeken!

Toch alle starttijden bezet in een 'populair' tijdsvak dat u wenst te spelen!?
Kom gewoon naar de baan! U kunt altijd ter plekke aan de zuil ook nog bij een al bezette flight/starttijd inboeken. Er lopen namelijk vaak flights met 2 leden op de baan waar u zich bij kunt aansluiten. Er is ten slotte per starttijd ruimte voor 4 spelers. Tussen 11:00 en 13:00 uur (primetime) mag men zonder overleg aansluiten / bijboeken volgens protocol. Wilt u  voor 11:00 uur of na 13:00 uur bij een 1 of 2 bal aansluiten, dan dient u dit in overleg met deze spelers te doen.