Doorstromen = Golfplezier TIP 2

Geplaatst: 24-06-2016

Heb je de tip gezien op het bordje bij hole 13 (en zie hieronder)? Het is de tweede tip over doorstroming. In de komende periode zullen we zoals eerder op hole 1 en nu op hole 13 iedere maand met een nieuwe tip, ergens door de baan, aandacht vragen voor doorstroming. Als je de tip ter harte neemt draag je bij aan een betere doorstroming op onze mooie baan. De serie tips is een van de maatregelen die de exploitant en de vereniging samen nemen om meer golfplezier door een betere doorstroming te realiseren. We gaan er de komende 2 jaar veel energie in steken. Het kan echter alleen slagen als we allemaal onze schouders eronder zetten. Doe daarom van harte mee! En attendeer zonodig je medespelers erop. Heb je suggesties? Laat het ons dan gerust weten!

De Commissie Doorstroming
Stephen van Kempen