De web-app voor leden: SUPER HANDIG!

Geplaatst: 06-11-2017

Steeds meer leden maken anno 2017 gebruik van een smartphone.
Wist u dat u ook een starttijd kunt reserveren met uw smartphone of tablet?
Dan kunt u waar u ook bent en wanneer u ook maar wilt (binnen de reserveringsregels) een starttijd reserveren.

Een starttijd reserveren via uw mobiele telefoon kan door naar onze website te gaan, in te loggen en dan naar het reserveringsgedeelte te gaan. Dit is echter niet altijd even handig!
Het schermpje van uw telefoon is natuurlijk niet zo heel groot. Daarom is er ook al enige tijd een web-app om o.a. starttijden te reserveren. Deze web-app is speciaal ontwikkelt voor het gebruik op een smarthpone met een makkelijkere interface en dus geschikt voor kleinere schermen (van smartphones).

Het is een WEB-APP. Dit houdt in dat deze is te bereiken als een website en NIET via de APP STORE (iphone) of PLAY STORE (android).

De WEB-APP is te bereiken via de site: m.eg4u.nl (dus zonder www.)

Lees hier hoe u deze web-app kunt opslaan op het 'beginscherm' van uw smartphone
Zodat deze te gebruiken is als een 'gewone' app.

Lees hier de uitleg hoe u o.a. kunt reserveren via deze web-app

Deze web-app is dus super gemakkelijk om starttijden te reserveren, maar ook: om uw kaart in te voeren, vreemde scorekaarten in te voeren, wedstrijden inschrijven etc. Is speciaal gemaakt omdat steeds meer leden met hun mobiele smartphone, tablet of computer hun golfzaakjes willen en kunnen regelen.