Bekijk de komende tijd weer de baanstatus voor u vertrekt!

Geplaatst: 05-10-2018

Het is nu nog heerlijk weer!!! Genieten....................
Echter is het wel herfst en kan in Nederland het weer zo maar omslaan. Bekijk daarom de komende maanden weer goed de baanstatus op de website voordat u thuis naar de golfbaan vertrekt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee is het spreekwoord. Bovendien komt u zo nooit voor eventuele verrassingen te staan.

De baanstatus staat op de homepage van de website of vindt u hier:

Het informatiebord:
Als u op de golfbaan bent kijk dan ook altijd nog even goed naar het informatiebord voor de entree! Soms zijn er bijv. door overvloedige regenval een aantal holes gesloten. Helaas komt het nog steeds voor dat er leden van deze gesloten holes dienen te worden gehaald.

Laten we hopen dat het nog lang duurt. Maar op een gegeven moment gaan helaas wel een keer de winterregels intrede doen.
Bij winterregels dient u te denken aan:

• verplicht de noppenwinterbanden op uw trolley of een draagtas
  • aangepaste route voor de handicarts/buggies
  • plaatsen of opteeën door de baan / qualifying of niet
  • winter teeboxen

Wanneer eventueel de regels in zullen gaan, dan zal dit meteen bij het nieuws op de website worden geplaats en natuurlijk bij de baanstatus. Daarnaast zullen we dit ook via andere kanalen communiceren.