Aanbod, Tarieven & Reserveren (starttijd)

Gastspelers/greenfeeërs, Golf Chain-spelers, beginners, niet-golfers en dus iedereen, zijn op alle dagen van de week van harte welkom bij ons!

greenfee & -arrangementen

Naast de bekende Greenfee bieden wij ook Golf & Eat Arrangementen aan (=Golf & Horeca samen voor één totaalprijs incl. korting t.o.v. alleen/los Greenfee).

Aanbod GREENFEE & ARRANGEMENTEN (uitgebreide versie in PDF)

Gastspelers/Greenfeeërs kunnen starttijd(en) aanvragen/reserveren voor alle dagen van de week met dit online reserveringsaanvraag formulier (onderaan deze webpagina) of via de receptie: 013-5169966. Voor introducé(s) van leden van Midden-Brabant gelden deze reserveringsregels & introductie-tarieven.

GREENFEE

tarief

Greenfee 18H | 18 holesbaan €67,50
Greenfee 9H | 18 holesbaan €45,00
Late-fee na 14.30u (all you can play tot donker & alleen op de speeldag zelf te reserveren) €45,00
Dagticket | 9H Par3 Pitch&Putt baan €10,00

GOLF & EAT arrangementen*

(Golf & Horeca voor één totaalprijs incl. korting t.o.v. 'los' Greenfee en/of Horeca)

tarief

18H + 1-gang⇒ hoofdgerecht €86,00
9H + 1-gang⇒ hoofdgerecht €64,00
18H + 2-gangen⇒ voor- & hoofdgerecht €94,50
9H + 2-gangen⇒ voor- & hoofdgerecht* €72,50
18H + 3-gangen⇒ voor-, hoofd & nagerecht* €103,00
9H + 3-gangen⇒ voor-, hoofd & nagerecht* €81,00
18H + Lunch⇒ 12 uurtje (keuze vlees/vega)* €78,00
9H + Lunch⇒ 12 uurtje (keuze vlees/vega)*  €56,00

Voor aankomst kunt u bij de horeca kennis nemen van de keuze van de gerechten. Bij alle keuzes zijn zowel vlees-, vis- en vega-gerechten te kiezen.

OPTIONELE UITBREIDINGEN | GOLF & Eat ARR.

Koffie/thee met appeltaart & slagroom  €6,25
Koffie/thee met worstenbroodje €5,00
3 Bourgondische bitterballen van ‘’De Jong’’ met mosterdmayonaise €2,80
Lunchpakket TO GO (2 belegde broodjes, flesje drinken, energiereep en handfruit)  €12,50

reserveringsaanvraag formulier | startijd(en)

• Is de gewenste speeldatum nog niet beschikbaar om te kiezen bij de kalender in onderstaand formulier, dan gebruik hiervoor het opmerkingen-vak of stuur je aanvraag dan naar info@golfmiddenbrabant.nl;
  • Wil je als Golf Chain-er een starttijd reserveren, dan geldt dat men 5 dagen voorafgaand aan de gewenste speeldag een starttijd kan reserveren;
  • Bekijk daags vooraf en op speeldag zelf, voordat je naar de golfbaan vertrekt, altijd even naar de online BAANSTATUS!