Verslag + uitslag businesscompetie ronde 1

Geplaatst: 05-05-2017

Gisteren (woensdag 3 mei) is de 1e ronde van de businesscompetitie 2017 gespeeld. Het was weer genieten! Er is goed gespeeld en ook het diner nadien en de satéetjes onderweg waren lekker. Dit keer deden 2 deelnemers voor het eerst mee. Van harte welkom John Linkels van Linkes Badkamers en Fons Geraerts van GAC Holding. Hopelijk doen zij bij de volgende rondes ook weer mee. Daarnaast waren een aantal vaste deelnemers op vakantie die de volgende ronde ook weer mee doen. Er kon gekozen worden voor een 18 holes ronde of een 9 holes ronde die later op de dag startte.
Buiten het feit dat ook 'het weer' mee zat, de baan er prima bij lag en het zeer gezellig was, kent deze 1e ronde natuurlijk ook winnaars.

We speelden individueel Stableford. Het winnende team wordt bepaald door van elke individuele speler zijn/haar behaalde stablefordpunten op te tellen van de volgende holes:

• De beste PAR-3 hole +
  • De beste PAR-5 hole +
  • De 3 beste PAR-4 holes

Vervolgens werden deze individuele totalen bij elkaar opgeteld tot één teamtotaal. Bij flights van 4 personen wordt de totale teamscore x 0.75 gedaan.

De winnaars van businesscompetitie ronde 1 zijn businesslid John de Laat van het bedrijf Keukenstudio John de Laat met zijn gasten Debbie de Laat, Irma Boudewijns en Jean Pierre Boudewijns

Van harte gefeliciteerd!

1. Keukenstudio John de Laat met 41,25 stablefordpunten

2. Graveka Diessen B.V. met 40 stablefordpunten
3. Linkels Badkamers met 38 stablefordpunten
4. GAC Holding met 37.5 stablefordpunten
5. Grolsche Bierbrouwerij Nederland B.V. met 37 stablefordpunten
6. Rabobank Hart van Brabant met 30 stablefordpunten

De Neary op hole 4 werd gewonnen door Serge van Dongen van Rabobank Hart van Brabant.

Wilt u ook een keer mee doen met de businesscompetitie of heeft u mogelijk interesse in een bedrijfslidmaatschap?
Neem dan contact op met Dirk Verheijen via 013-5169966 of info@golfclubmiddenbrabant.nl