Baanbezetting is terug! + reactieformulier nieuw reserveringssysteem

Geplaatst: 09-09-2016

Hieronder informatie over 2 onderwerpen: 'Baanbezetting' en 'Reactieformulier reserveringssysteem'.

Baanbezetting is weer terug

Velen van u zijn inmiddels aan het nieuwe reserveringssysteem gewend of nog aan het wennen.
Uit eerste reacties blijkt wel dat de baanbezetting gemist wordt op de website. Men weet dat binnen 48 uur een starttijd gereserveerd kan worden, maar vindt het wel fijn om bijv. eventuele activiteiten op de baan verder dan 48 uur vooruit te kunnen zien. Naast dat men natuurlijk al het e.e.a. kan zien in de 'wedstrijdkalender' of 'teesluitingen en activiteiten' hebben we besloten om daarom de baanbezetting weer terug te zetten en wel op 'oude' plaats:

• Inloggen op leden gedeelte
  • menu 'leden' --> 'baanbezetting'

Reactieformulier reserveringssysteem

Natuurlijk krijgen we in de wandelgangen wel eens reacties, opmerkingen, ideeën en suggesties te horen op het nieuwe reserveringssysteem. Logisch! Om deze reacties zo goed mogelijk te kunnen monitoren en evalueren vragen wij u om dit te doen middels het hiervoor bedoelde formulier (zie ook laatste nieuwsbrief). Wij horen het natuurlijk ook graag als u tevreden bent! Na 2 maanden kunnen we namelijk eventueel aanpassingen doen.

Reactieformulier voor reserveringssysteem: